قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

پارک مینیاتورک استانبول در سال 2003 به عنوان بزرگترین پارک مینیاتوری دنیا گشایش یافت.مساحت این پارک شامل 60 هزار متر مربع است و شامل 15 هزار متر مربع فضای ماکت، 40 هزار متر مربع فضای سبز و آزاد، 3 هزار و 500 متر مربع فضای سرپوشیده و 2 هزار متر مربع استخر و راه آبی و گنجایش 500 اتومبیل می باشد .

این پروژه با برنامه ریزی خاص در مدت زمان 22 ماه تکمیل شد. پارک مینیاتوری ترکیه (مینیاتورک) در دنیا از نظر مساحت موجود برای ماکت و مدت زمان اجرا و پایان پروژه دارای رتبه تخست در جهان میباشد و در حقیقت یک شهر مینیاتوری است. این پارک شامل 105 اثر تاریخی بود که 45 اثر تاریخی برای استانبول، 45 اثر تاریخی برای آناتولی و 15 اثر تاریخی دیگر که امروزه خارج از مرزهای ترکیه قرار دارند. مینیاتورک یکی از بهترین جاذبه های گردشگری استانبول می باشد و بیشتر مسافران تور استانبول از این پارک زیبا دیدن می کنند.
 این پارک در حقیقت یک شهر مینیاتوری است که در انتخاب اثرها ، ساخت ماکت و مقاومت ماکت در فضای آزاد دقت بسیار زیادی شده و برای هر ماکت تکنولوژی بکار گرفته گرفته شده است.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی