قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

کلیسای چورا یکی از جاذبه های گردشگری واقع در شهر استانبول می باشد. این کلیسا که در  ابتدا با هدف کلیسای بیزانسی احداث شد اما بعدا به مسجد تبدیل گشت و در حال حاظر موزه می باشد.کلیسای چورا (Chora Church ) ممکن است کمی از لحاظ توریستی مورد لطف قرار نگیرد. اما بازدیدکنندگان از آن می گویند هنر زیبای بیزانس آن ارزش تلاش برای آمدن و دیدن دارد.

 

کلیسای چورا استانبول

کاشی ها و موزائیک ها بسیار زیبای کلیسای چورا ، باقیمانده نمونه هایی از طراحی و سبک هنر بیزانسی جهان است . بخش هایی از کلیسا در سال چهارصد ساخته شده و این روزها ساختمانی که به چشم می خورد تقریبا در سال 1500 بنا شده است. موزاییک‌های با شکوه و نقاشی‌های دیواری زندگی عیسی و مادرش مریم را به تصویر می کشند. این کلیسا به عنوان کلیسای نجات دهنده مقدس در چورا شناخته شده و به عنوان یکی از زیبا ترین آثار باقی مانده از معماری بیزانس توصیف شده است. چوره در سال‌های اولیه آن یک صومعه بود. چند قرن بعد به یک مسجد تبدیل شد و ازسال ۱۹۴۸ به موزه تبدیل شده است. کلیسای چورا حدودا در 3 مایلی شمال غربی سلطان احمد قرار دارد.

کلیسای چورا در بیشتر روزها به غیر از روزهای چهارشنبه از ساعت 9:30 صبح تا 18:30 عصر برای بازدید باز می باشد و مسافران و گردشگران تور ترکیه و تور استانبول می توانند از آن دیدن نمایند. هزینه ورودی موزه شش دلار آمریکا می باشد.

کلیسای چورا استانبول

 

کلیسای چورا استانبول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی