قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

دروازه با شکوهی که در نزدیکی ساحل دریای مرمره که از آن به عنوان دروازه باشکوه شهر استانبول یاد میشد دروازه ای است که پیش از این مختص تشریفات امپراطور بود و همچون مدال افتخاری بین دو برج مرمر قرار داشت و سپاهیان و لشگریان که فاتح از جنگ برمیگشتند، از این دروازه وارد شهر میشدند.

 

 هفت برج یدیکوله استانبول

در عصر معماری ترکها با اضافه نمودن 5 برج دیگر مجموع این 7 برج "Yedikule"، تبدیل به قلعه درونی مستحکمی شد. در طول زمان بعنوان خزانه دولت، انبار و زندان سفارت استفاده شده است. اکنون این دروازه عجیب و شگفت آور ، یکی از موزه های شهر میباشد. دروازه های استانبول در عهد عثمانی و بیزانس ها، تنها با داشتن مجوز خاص حق ورود به استانبول داده میشد.

افراد در پشت دروازه های مختلف که در سراسر استانبول ایجاد شده بود به نوبت قرار میگرفتن و مجوز آنها تحت بازرسی قرار میگرفت و تنها به این صورت اجازه ورود به استانبول به آنها داده میشد. دروازه در صبح باز میشدند و غروب بسته میشدند.

 

هفت برج یدیکوله استانبول

هر چند دیوارهای دور شهر استانبول و دروازه ها و برجها در طول زمان تخریب شدند منتهی هنوز هم باقیمانده بسیاری از آنها در جای جای شهر قرار دارند و میتوانید ببینید. در حال حاضر 7 برج یدی کوله "Yedikule" روی اتوبان ساحلی استانبول "Sahil Yolu" میباشد.

 

هفت برج یدیکوله استانبول

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی