قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

در مارس ۲۰۱۱ ، مرکز خرید مارمارا فروم استانبول در قلب منطقه باکرکوی استانبول با معماری زیبا و منحصر بفردی  افتتاح شده است  . این مرکز خرید با مساحت  ۳۷۵،۰۰۰m2 ، محلی برای ارائه ۳۰۰ مارک ملی و بین المللی ست . در این مرکز خرید ۱۶ سالن سینما و تئاتر ، سالن بولینگ و شهر بازی و یک هایپرمارکت در این مرکز قرار دارد که شما می توانید در آن هرچیزی تهیه کنید نیز وجود دارد . دسترسی به مرکز خرید مارمارا فروم استانبول بسیار راحت است .

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

از مهم ترین مارک هایی که در این مرکز خرید شیک استانبول شعبه دارند می توان به زارا ، مارکس ، اسپنسر ،ماسیمو دوتی ، ناوتیکا ، بنتون Boyner ، YKM ، D & R ، H & M، C & A و … است . جدیدترین پوشاکهای زنانه ، مردانه و بچه گانه مارکهای مختلف را میتوانید در مارمارا فروم استانبول ببینید  . لوازم خانگی، کیف، کفش ، لوازم الکترونیکی، موسیقی، کتاب ، اسباب بازی، لوازم بهداشتی و آرایشی و … را می توان از این مرکز تهیه نمود .

 

از مهمترین امکانات مرکز خرید مارمارا فروم استانبول ، رستوران و فست فود است که در یک طبقه اختصاصی قرار دارد و دارای یک تراس بزرگ با منظره جذاب و تماشایی از دریای مرمره است . سالن مراقبت زیبایی ، چشم پزشک ، اتاق کودک ، پاسیو و … از دیگر امکانات مارمارا فروم است .

 

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

نظرات (۲)

برای خرید تور های مناسب هند به لینک اشاره شده بروید و تور مورد نظرتان را از آژانس های معتبر خریداری نمایید.
برای خرید تور های مناسب <a href="http://www.lahzeakhar.com">تور-هند</a> به لینک اشاره شده بروید و تور مورد نظرتان را از آژانس های معتبر خریداری نمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی