قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

مرکز خرید گالریا اولین مجتمع تجاری مدرن و به سبک اروپایی در ترکیه است که در سال ۱۹۸۸  در استانبول افتتاح شد. این مرکز به دستور نخست وزیر وقت ترکیه و با الهام از مراکز خرید گالریا در شهرهای هوستون و تگزاس ایالات متحده امریکا ساخته شد.

201211969c65e73-09a6-41b1-8fed-d448272a24d1

در جاده ساحلی منطقه آتاکوی می توانید ساختمان ۴ طبقه این مرکز را ببینید که در زمینی به وسعت ۷۷۰۰۰ متر مربع بنا شده است. در دو طبقه از این مرکز ۱۳۰ مغازه مختلف وجود دارد و می توانید اجناس متنوعی از پوشاک و کیف و کفش و لوازم الکترونیکی مورد نظر خود را از این فروشگاه ها تهیه کنید.


245183_663_360
در دو طبقه دیگر این مرکز رستوران ها، امکانات تفریحی ورزشی مانند سینما و سالن بولینگ و پیست اسکی وجود دارد. پیست اسکی روی یخ این مرکز, تنها پیست یخ عمومی شهر است و طرفداران زیادی دارد.

مرکز خرید گالریا در استانبول در سال ۱۹۹۰ به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و ویژگی های ساختاری به عنوان برجسته ترین مرکز خرید جهان برگزیده شد .

245178_800_282

مرکز خرید نشان تاشی
مرکز خرید نشان تاشی که در خیابان نشان تاشی واقع شده است از یک طرف به میدان تکسیم (تقسیم) استانبول از یک طرف به مرکز خرید جواهر راه دارد . خیابان نشان تاشی استانبول که در منطقه اروپایی این شهر و در خیابان جمهوریت استانبول قرار گرفته است برای تمام مشتریان خرید البسه نامی آشنا است. از هر کجای شهر استانبول که قصد آمدن به نشان تاشی را داشته باشید مشکلی ندارید زیرا وسایل نقلیه عمومی از تمام نقاط شهر به منطقه تکسیم که مرکز شهر است سرویس دارند. این منطقه که بافت قدیمی و تاریخی دارد جزو گرانترین منطقه های استانبول برای اقامت می باشد. مرکز خرید نشان تاشی یکی از قدیمی ترین مراکز خرید استانبول است و شیک ترین بوتیک های استانبول را می توانید در اینجا پیدا کنید.

south-bay-galleria-03

مارک های معروفی از جمله گوچی ، لویی ویتان ، شانل و غیره همه در این منطقه شعبه فروش دارند همچنین مارک های ترک و بوتیک هایی که لباس های مجلسی و مارک ترک را می فروشند نیز در این منطقه یافت می شود. در خیابان نشان تاشی رستوران و کافه تریا های زیادی وجود دارد علاوه بر آن وجود تعداد زیادی هتل وآپارتمان اجاره ای در اطراف خیابان امکان اقامت شما را در این منطقه فراهم می کند.

 galleria1-131849_560x300

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی