قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

شهر ساحلی پاتایا واقع در شرق خلیج تایلند با آب و هوایی مرطوب و خشک است که سالانه بیش از ۵ میلیون توریست از  آن بازدید می نمایند. در ادامه با ما همراه شوید تا با برخی از زیبایی ها و جاذبه های آن آشنا شوید.

جاهای دیدنی پاتایا

جاهای دیدنی پاتایا

  • مزرعه کروکدیل ها

این مزرعه به همراه یک پارک سنگی که قدمت سنگ های آن به چندین میلیون سال می رسد در فاصله ۹ کیلو متری شهر واقع شده است. علاوه بر تماشای هزار کروکدیل با نمایش های جذاب حیواناتی مانند فیل ، گربه ماهی های عظیم الجثه ، اسب ها و  خرس های کمیاب ، شیر ، ببر و آهو در این پارک برای بازدی وجود دارند. گیاهان ، درختان و صخره های بسیار بزرگ موجود زیبایی خاصی به پارک بخششیده اند.

مزرعه کروکدیل ها

مزرعه کروکدیل ها

  • جزیره مرجانی

جزیره مرجانی Koh Larn جزیره مرجانی زیبا در ۷ کیلو متری جنوب غربی پاتایا با ساحل شنی سفید و آب شفاف است است که گردشگران زیادی را هر ساله به خود جذب می نماید. بد نیست بدانید که این جزیره یکی از مهم ترین جاهای دیدنی پاتایا است.

جزیره مرجانی

جزیره مرجانی

  • باغ وحش ببر ها

باغ وحشی در شمال شهر با بیش از ۲۰ ببر بنگالی که نمایش های پر هیجانی چون پریدن از درون حلقه آتش و راه رفتن روی بند را انجام می دهند. ۱۰۰۰ هزار کروکدیل نیز در این باغ وحش زندگی می نمایند که تماشای کشتی آن ها از پر طرفدارترین نمایش ها است. فیل ها و بازی بسکتبال شان ، خوک ها ، سگ ها ، شتر و شتر مرغ و کانگورو ها از دیگر حیوانات این باغ وحش بزرگ می باشند. این باغ وحش بعنوان یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری تایلند شناخته می شود.

باغ وحش ببر ها

باغ وحش ببر ها

  • دنیای زیر آب

این مکان بزرگ ترین و به روزترین آکواریوم در قاره آسیا است که در جنوب شهر واقع شده است. این آکواریوم در واقع یک تونل استوانه ای شیشه ای با ۱۰۰ متر طول است که بیش از ۴ هزار آبزی از ۲۰۰۰ گونه مختلف را به نمایش گذاشته است.

دنیای زیر آب

دنیای زیر آب

  • باغ استوایی نانگ نوچ

باغی زیبا که گل های ارکیده ، نخل های زیبا ، گیاهان تزئینی و دیگر گل ها را از سراسر جهان در معرض عموم قرار داده است ، در ۱۸ کیلو متری جنوب شهر است. علاوه بر این زیبایی ها می توانید از نمایش های فرهنگی ، نمایش فیل ها و مجموعه ای از خانه های سنتی تایلندی بازدید نمایید.

باغ استوایی نانگ نوچ

باغ استوایی نانگ نوچ

  • مینی سیام

پس از نمونه های مشابه در هلند و تایوان این مجموعه در رده سوم مجموعه های مینیاتوری قرار دارد که ماکت هایی از آثار تاریخی و معروف سراسر دنیا را به نمایش می گذارد. معبد بودای زمردین تایلند ، برج ایفل ، برج پیزا و تخت جمشید از برخی از این  آثار هستند.

مینی سیام

مینی سیام

  • موزه ریپلی

این موزه در طبقه سوم مرکز خرید رویال گاردن است که در مرکز شهر واقع شده و اشیائی عجیب از سراسر دنیا را در آن می توان یافت. یکی از کار های جالب در این موزه نمایشی ۴۴ بعدی بسیار هیجان انگیز است که نباید دیدن آن را از دست داد.

موزه ریپلی

موزه ریپلی

  • خانه مقدس حقیقت

این خانه که شبیه یک معبد است در شمال شهر قرار دارد و از جنس چوب ساخته شده است. بنایی مقاوم در برابر باد و نور خورشید در کنار ساحل که بلندترین نقطه آن ۱۰۵ متر ارتفاع دارد. در این خانه مجسمه هایی چوبی با کنده کاری های زیبا که نشان دهنده حکت ، فلسفه ، هنر و فرهنگ تایلند است قرار دارند که با بازدید از آن ها می توان با زندگی مردم در عصر کهن تایلند و چرخش  زندگی آشنا شد. نمایشی که دلفین ها اجرا می کنند یکی از نمایش های سرگرم کننده ای است که برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است.

خانه مقدس حقیقت

خانه مقدس حقیقت

  • موزه بطری شیشه ای

در این موزه جالب می توانید آثار هنری دست ساز زیبای پیتر بدلیس ، مجسمه ساز آلمانی را مشاهده نمایید. ماکت هایی کوچک از اثر های تاریخی و مشهور جهان مانند کلیسا ها و معبد ها از جمله این ۳۰۰۰ اثر می باشند که هر کدام در یک بطری شیشه ای قرار گرفته اند.

موزه بطری شیشه ای

موزه بطری شیشه ای


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی