قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

جزیره پوکت جزیره ای گرمسیری در کشور تایلند است که با زیبایی های خاص خود توانسته است تا گردشگران زیادی را هر ساله به خود جذب نماید و از ۶ جزیره تشکیل شده است. در ادامه با ما باشید تا با برخی از جاهای دیدنی پوکت آشنا  شوید.

جاهای دیدنی پوکت

جاهای دیدنی پوکت

  • معبد وات چالونگ: مهم ترین معبد بودایی جزیره که برای تقدیر از دو راهب که از کارگران بیمار معادن نگه داری می کردند در سال ۱۸۷۰ میلادی بنا شد. در این معبد زیبا با معماری و نقش های خیره کننده ۳۶۶ مجسمه بودا است و شما برای بازدید از آن باید لباس پوشیده به تن داشته باشید و کفش خود را موقع ورود دربیاورید.
معبد وات چالونگ

معبد وات چالونگ

  • آکواریوم پوکت: اولین آکواریوم کشور تایلند می باشد که به نمایش انواع ماهی های استوایی، لاک پشت ها، مرجان ها و انواع دیگر آبزیان می پردازد. بد نیست بدانید این آکواریوم یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری تایلند نیز محسوب می شود.
آکواریوم پوکت

آکواریوم پوکت

  • فانتاسی: فانتاسی یا دیزنی لند جنوب شرقی آسیا به کمک تکنولوژی امروزی سنت ها و فرهنگ اصیل تایلندی را به نمایش گذاشته است. انواع بازی های مفرح، فروشگاه های صنایع دستی، بوفه ها با غذاهای بین المللی و انواع نمایش های زیبا و سرگرم کننده از مواردی هستند که در این پارک تفریحی می توان یافت. خرید در دهکده فستیوال، غذا خوردن در رستوران “گلدن کیناری” و تفریح به سبک وگاسی در کاخ فیل ها از بخش های تشکیل دهنده این پارک اند.
فانتاسی

فانتاسی

  • جزیره فی فی: جزیره ای در ۴۸ کیلو متری پوکت که با قایق می توان به آن جا رسید. غارهای شگفت انگیز، سواحل مرجانی زیبا و عالی برای غواصی ، صخره نوردی ، گردش با قایق های پارویی و طبیعت منحصر به فرد از جاذبه های آن می باشند. در واقع این جزیره از دو جزیره فی فی کوچک و فی فی بزرگ تشکیل شده است. غار معروف “ویکینگ” در فی فی کوچک واقع شده است. شیرجه زدن از روی صخره های فی فی از بهترین تجربه های سفرتان خواهد بود.
جزیره فی فی

جزیره فی فی

  • خلیج فانگ نا: خلیجی بین جزیره های پوکی، فانگ نا و کرابی و در ۴۹۷ مایلی بانکوک. غارها، تالاب ها، سواحل بکر و صخره های زیبای آهکی معروف آن از جاذبه های طبیعی بی نظیر این خلیج اند. امکان اجاره قایق و جت اسکی و وجود رستوران های رو به خلیج از امتیازات  دیگر این خلیج رویایی می باشند.
خلیج فانگ نا

خلیج فانگ نا

  • ساحل لائم سینگ: این ساحل کوچک و منحنی شکل در شمال پاتونگ و غرب جزیره پوکت است. پرتگاه ها و درختان نخل در امتداد این ساحل ۱۵۰۰ متری زیبایی خاصی را ایجاد نموده اند.
ساحل لائم سینگ

ساحل لائم سینگ

  • منطقه قدیمی پوکت: آنچه در این منطقه وجود دارد مانند معبدها و عبادتگاه ها، مراکز خرید و مغازه های تابلو فروشی ، موزه ها و کافه ها همه و همه تاریخ غنی پوکت را به نمایش می گذارند.
منطقه قدیمی پوکت

منطقه قدیمی پوکت

  • باغ وحش پوکت: شامپانزه ها ، فیل ها و تمساح ها با نمایش های جالب و سرگرم کننده خود بازدید شما را خاطره انگیز خواند کرد. فراموش نکنید آب میوه های خوشمزه ارائه شده در این باغ وحش را امتحان نمایید.
باغ وحش پوکت

باغ وحش پوکت

  • ساحل نائی آن: جزیره ای خلوت و آرام در جنوبی ترین بخش جزیره پوکت با تفریحات آبی متعدد در انتظار گردشگران می باشد. اگرچه  به دلیل وجود کوسه نمی توان در آب های این جزیره شنا نمود ، تخت های ماساژ و رستوران های دنج به همراه تماشای غروب زیبای آفتاب رفتن شما را با ارزش خواهند ساخت.
ساحل نائی آن

ساحل نائی آن

  • : بزرگ ترین ساحل غربی پوکت با طول ۴ کیلو متر در بین گردشگران بسیار معروف است. پارک و دریاچه ای در شمال آن قرار دارد که دارای مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده روی می باشند. ورزش های آبی متعدد ، تخت حمام آفتاب، قایق های کرایه ای از دیگر گزینه های قابل انجام در این ساحل زیبا می باشند.
ساحل کارن

ساحل کارن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی