قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

شهر بانکوک که به شهر فرشته ها نیز معروف است ، یکی ازبزرگ ترین مراکز تجاری و بازرگانی کشور تایلند به شمار می  رود. به هر طرف آن که سری بزنید یک جاذبه دیدنی خواهید دید. پارک های زیبا ، باغ وحش های منحصر به فرد ، معابدی بی نظیر ، باغ های گل ، بازاری شناور بر روی آب و بسیاری از مکان های دیگر از جمله جاذبه های گردشگری این شهر است.

معابد بانکوک از مهم ترین و جالب ترین جاذبه های موجود در شهر می باشند که هر کدام با ویژگی خاص خود حرف های زیادی برای گفتن دارند و نمی توان تماشای هیچ کدام را از دست داد. در این جا به معرفی یکی از این شگفتی ها می پر دازیم :

معبد بودای خفته :

نام این معبد Wat Pho می باشد که یکی از قدیمی ترین و تاریخی ترین معابد شهر بانکوک محسوب می شود و هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید. شما در این معبد می توانید بیش از یک هزار مجسمه بودا را بیابید.

معبد بودای خفته

معبد بودای خفته

معبد بودای خفته بانکوک که در پشت معبد بودای زمردین قرار گرفته است؛ شما می توانید ترکیبی از تاریخ و علم پزشکی سنتی  تایلند را مشاهده نمایید. این معبد به عنوان مرکزی برای مدیتیشن و آموزش ماساژ سنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

بزرگ ترین آن ها یک مجسمه بودا به صورت خوابیده است که طول آن به حدود چهل و شش متر و ارتفاع آن به پانزده متر می رسد. از مروارید برای تزئین چشم ها و پا های مجسمه استفاده شده است. صد و هشت ویژگی فاخر بودا روی پا های ۵ متری این مجسمه که از جنس طلا است ،  به کمک مروارید حکاکی شده اند که جذابیت و زیبایی آن را دو چندان نموده است. از آن جا که هدف عالی و نهایی بودا رسیدن به آرامش و آگاهی کامل که به آن نیروانا گفته می شود ، می باشد ، این مجسمه برای ادای سلوک بودا به نیروانا ساخته شد.

معبد بودای خفته

معبد بودای خفته

در واقع نیروانا به معنای گدشتن انسان از جهل و خشم و رسیدن به فرزانگی می باشد. معبد بودای خفته یا خوابیده در کنار مجموعه گرند پالاس قرار گرفته است. این معبد یکی از پر بازدیدترین جاذبه های گردشگری تایلند می باشد.

نکته مهمی که نباید آن را فراموش نمایید در مورد نحوه پوشش برای ورود به آن است. پوشیدن لباس های کوتاه تر از زانو و پایین تر از شانه ها ممنوع است. هنگام ورود کفش های خود را نیز باید در بیاورید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی