قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

شهر پاتایا در کشور تایلند یکی از شهر هایی است که حرف های زیادی در زمینه گردشگری و جذب توریست برای گفتن  دارد. یکی از مکان های فوق العاده ای که دیدن آن را نباید از دست داد ، دهکده منحصر به فرد فیل ها می باشد.

 

دهکده فیل های پاتایا

دهکده فیل های پاتایا

دهکده فیل های پاتایا در سال ۱۹۷۳ میلادی برای نگه داری و مراقبت کردن از فیل هایی که دیگر توان کار کردن را نداشتند و در واقع  از کار افتاده شده بودند ، تاسیس شد. اما پس از آن از آن جایی که این فیل های مهربان هنوز قادر به انجام برخی از کار ها مانند سواری دادن یا اجرای نمایش بودند ، مسئولین را به این فکر وا داشت که این مکان را به یک مکان تفریحی و گردشگری تبدیل نمایند. این کار نه تنها موجب جذب توریست به کشور و درآمد زایی برای تامین بودجه نگه داری از فیل ها می شد ، بلکه برای فیل ها نیز خوشایند به نظر می رسید.

کار های مختلفی برای انجام یا تماشا در این دهکده که از برترین جاذبه های گردشگری تایلند می باشد در نظر گرفته شده است  که روزی خوش و خاطره انگیزی را برای گردشگران رقم خواهد زد. از مهم ترین و در عین حال جالب ترین کار ها می توان به فیل سواری اشاره کرد. نه تنها تجربه هیجان انگیز سواری بر روی فیل ها را خواهید داشت بلکه طبیعت های بکر و جنگل دست نخورده ای را مشاهده می نمایید. این سفر تکرار نشدنی یک ساعت به طول خواهد انجامید. از نمایش هایی که فیل ها برایتان اجرا می نمایند می توان به مهارت های فیل ها در کار های جنگلبانی ، یک نبرد زمینی بین فیل ها ، رژه فیل ها ، فوتبال فیل ها و حمام کردن آن ها اشاره نمود.

دهکده فیل های پاتایا

دهکده فیل های پاتایا

در مورد برخی از کار هایی که برای شما برای انجام دادن و لذت بردن در نظر گرفته شده است می توان به قایق سواری بر روی رود خانه آرام و تماشای آبشاری زیبا و بازی با گیبون ها اشاره نمود. دو قسمت هیجان انگیز دیگر برای تجربه های جدید وجود دارند که نباید و نمی توان آن ها را از دست داد : یکی شمشیر بازی تایلندی و دیگری آموزش کنترل فیل ها به دست خودتان می باشد. یکی دیگر از خدمات دهکده وجود راهنمای انگلیسی زبان است که البته باید از قبل هماهنگ نمود. پذیرایی ویژه دهکده با انواع میوه های فصلی و محلی که تازه از باغ ها چیده می شوند نیز در نوع خود بی نظیر است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی