قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

باغ وحش ببر های پاتایا یکی از هیجان انگیز ترین مکان ها برای بازدید در تایلند است. در این باغ وحش که یکی از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری تایلند است و در ۹ کیلو متری شمال پاتایا قرار گرفته است علاوه بر بیش از ۲۰۰۰ ببربنگالی حدود صد هزار کروکدیل برای علاقه مندان به حیات وحش وجود دارند. این باغ وحش که ۵۵ سال از زمان ساخت آن می گذرد ، دارای صد قطعه زمین از جنگل و مراتع طبیعی می باشد که آن را به بزرگترین باغ وحش در جهان مبدل نموده است. البته حیوانات دیگری چون فیل ، شتر بی کوهان ، گراز ، شتر مرغ ، کانگورو و پرنگان عجیبی را در آن جا مشاهده خواهید نمود.

باغ وحش ببرهای پاتایا

باغ وحش ببرهای پاتایا

ببر های بنگالی نگه داری شده در آن جا از بزرگ ترین گونه ها در میان ببر ها می باشند. رنگ پوست آن ها زرد متمایل به قهوه ای یا خاکستری است. ببر های نر تنها و ببر های ماده به صورت دسته جمعی به همراه توله هایشان زندگی می کنند.

کروکدیل باغ وحش پاتایا

کروکدیل باغ وحش پاتایا

سیرک حیوانات در این باغ انتخابتان برای بازدید از آن جا را با ارزش تر خواهد نمود. پرش ببر ها از میان حلقه آتش ، کشتی کروکدیل ها ، ماساژ گردشگران توسط فیل ها ، راه رفتن ببر ها روی بند ، بازی بسکتبال از جمله برنامه های مهیج ارائه شده در سیرک هستند که شما را سرگرم کرده و به هیجان می آورند. علاوه بر آن هر روز نمایش هایی توسط تمساح ها انجام می شود که شاید نتوان در جای دیگری یافت.

باغ وحش ببرهای پاتایا

باغ وحش ببرهای پاتایا

در چنین باغ بزرگ و پر از تفریحاتی متوجه زمان نخواهید شد و قطعا گرسنه می شوید. اما جای نگرانی نیست چرا که چندین رستوران مختلف با سرو انواع غذا های خوشمزه و باکیفیت تایلندی ، چینی ، اروپایی و بین المللی به ارائه خدمت به بازدید کنندگان می باشند.

شما می توانید یک روز کامل از تور تایلند خود را بدون اینکه حوصلتان سر برود در این باغ وحش سر کنید، در باغ وحش می توانید به  تماشای نمایش های مختلف و دیدنی مثل بسکتبال بازی کردن فیل ها، پریدن ببرها از میان حلقه های آتش و نمایش حیرت آور و هیجان انگیز کوروکودیل ها بنشینید، همچنین رستوران های باغ وحش انواع غذاهای تایلندی، چینی، اروپایی و بین المللی را سرو می کند پس نگران غذا در باغ وحش نباشید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی