قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

دست های خود را بشویید

مهمترین قدم برای سالم ماندن، شستن دست هاست، در طول روز دست شما با سطوح مختلفی تماس پیدا کرده و در معرض آلودگی هایی مختلفی قرار می گیرد، تمیز نگه داشتن دست ها بهترین راه برای دور کردن آلودگی ها از خود است.

شستن دست

از پاک کننده های آنتی باکتریال استفاده کنید

قبل از اینکه دست خود را بر روی سطوح مختلف بگذارید آن ها را با پاک کننده های آنتی باکتریال تمیز کنید، این تمیز کردن می تواند از پخش شدن باکتری های مختلف جلوگیری کند مخصوصا در هنگامی که در وسایل حمل و نقل عمومی و یا در هتل هستید.

ویتامین مصرف کنید

فلز روی ماده مغذی ای است که به سیستم ایمنی کمک می کند تا باکتری ها و ویروس ها را از بین ببرد، بدن باید پروتئین و دی ان ای را که بخشی از مواد ژنتیکی همه سلول ها هستند را بسازد، ویتامین C و D هم در قوی کردن سیستم ایمنی کمک می کند، قرص زینک و مکمل های ویتامین معمولا در هر داروخانه ای پیدا می شوند.

قرص روی

 زیاد آب بنوشید

هر روز باید هشت لیوان آب خورد اما اگردر حال پرواز هستید باید از این مقدار هم بیشتر آب بخورید ، تغییر ارتفاع و خشک شدن هوا می تواند باعث کم آبی بدن شما شود و برای همین باید منظم آب بنوشید، یک بطری خالی همراه خود داشته باشید تا آن را در هواپیما پر از آب کنید و همراه خود داشته  باشید.

واکسن آنفولانزا بزنید

گاهی مسافران یک تا دو هفته قبل از سفر واکسن آنفولانزا می زنند تا به بدن خود فرصت کافی برای ایمنی را داده باشند.

جعبه کمک های اولیه داشته باشید

همراه خود یک جعبه کمک های اولیه کوچک داشته باشید و در آن چیزهایی مثل تب سنج، قرص حساسیت، چسب زخم، قطره چشم، اسپری بینی … بگذارید.

استراحت کافی داشته باشید

سعی کنید که حتما ۸ ساعت در روز بخوابید بدن ما به خواب نیاز دارد و اگر به اندازه کافی استراحت نکنیم سیستم ایمنی ما ضعیف می شود.

در هنگام سرفه و عطسه جلوی بینی و دهان خود را بگیرید

در هنگام عطسه یا سرفه دستان خود را جلوی دهان خود نبرید چون ویروس ها را انتقال می دهید و اگر بعد از آن دست خود را به هر سطحی بزنید آنجا را آلوده می کنید، در هنگام سرفه و عطسه دستمال جلوی بینی و دهان خود گرفته و سپس دستمال را دور انداخته و دست های خود را بشویید.

بالش و پتوی خود را در سفر همراه داشته باشید

در هنگام پرواز همراه خود بالش و پتو داشته باشید و اگر نگران انتقال ویروس ها هستید می توانید در داخل هتل هم از آن استفاده کنید.

پتو و بالش

 

دریچه های هوا را باز کنید

در داخل هواپیما یا ماشین معمولا جریان هوا خیلی کم است و این باعث می شود ویروس ها به راحتی در این فضا باقی بمانند، پس دریچه هوا را باز کنید و بگذارید هوا جریان داشته باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی