قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

وارادرو علاوه بر داشتن سواحل زیبا که بزرگترین ویژگی آن نیز به شمار می رود، دارای جاذبه های طبیعی دیگری نیز می باشد که از آن جمله می توان به غارها و زنجیره ای از جزایر کوچک و سواحل مرجانی اشاره نمود. ضمن اینکه در اطراف وارادرو جاذبه های فرهنگی و تاریخی متنوعی مانند شهرهای ماتانزاس و کاردناس، شبه جزیره ی زاپاتا و تفرجگاه San Miguel de los Baños نیز قرار دارند. همچنین وارادرو به عنوان یک بندر آزاد امکانات غواصی، ماهیگیری در آب های عمیق، تفرج با کشتی های تفریحی و سایر ورزش های آبی را در اختیار بازدیدکنندگان و علاقمندان قرار می دهد. 

وارادرو هر سال پذیرای یک میلیون گردشگر است که بیشترین آنها را گردشگران اروپایی و کانادایی تشکیل می دهند. در ادامه به معرفی تعدادی از مهم ترین جاذبه های گردشگری وارادرو می پردازیم:

1- ساحل وارادرو

همان طور که گفته شد امتداد 20 کیلومتری طلائی رنگ وارادرو یکی از بهترین سواحل کارائیب به شمار می رود. در جای جای این ساحل سرپناه هایی با سقفی از جنس برگ نخل از دل ماسه های نرم سر برآورده و صدای خش خش این برگ ها در ساحل ابریشمین وارادرو گوش شما را نوازش می دهد. در کنار تمام این زیبایی های طبیعی بیش از 50 اقامتگاه با خدمات همه جانبه وجود دارند که گردشگران را از تمام دنیا به خود جذب می کنند. در وارادرو گردشگران می توانند به انواعی از ورزش های آبی مانند غواصی، شنا، قایق رانی و کایاک سواری مشغول شوند.


وارادرو و جاذبه های گردشگری آن

وارادرو و جاذبه های گردشگری آن

وارادرو و جاذبه های گردشگری آن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی