قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

پیست اسکی دبی

وقتی صحبت از دبی باشد باید منتظر چیز های عجیب و غریب بود. در کشوری که دمای تابستان به حدود ۵۰ درجه سانتی  گراد می رسد ، بدون شک وجود پیست اسکی خود به تنهایی در جهان منحصر به فرد است ، چه برسد به اینکه عنوان بزرگ ترین را نیز به خود اختصاص بدهد. این پیست با عنوان اولین پیست سر پوشیده خاور میانه در سال ۲۰۰۵۵ میلادی در مرکز خرید مال امارات با هزینه ای بالغ بر ۲۷۲۲ میلیون دلار ساخته شد. اداره این مجموعه به دست یکی از ثروتمندان دبی به نام مجید آل فاطیم انجام می گیرد. این پیست در حال حاضر یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری دبی محسوب می  شود.

پیست اسکی دبی

ساخت این مجموعه ۲۲۵۰۰ متر مربعی با ۸۵ متر ارتفاع در بلند ترین قسمت آن و پهنای ۸۰ متری مطابق با استاندارد های جهانی ساخته شده است که ظرفیت ۱۵۰۰ نفر را دارا می باشد. میزبانی یکی از سری مسابقه های اسکی قهرمانی جهان یکی از افتخارات آن می باشد. رقابتی که بین اسکی بازان ۱۴ کشور جهان انجام گرفت.

از جاذبه های دیدنی در این پیست ، ریزش برف مصنوعی در حدود ۳۰ تن در هر روز بر روی پیست می باشد. دمای آن بین ۳ تا منفی ۳۰ درجه سانتی گراد است. قسمتی از این پیست برای علاقه مندان به اسنوبورد طراحی شده است. اولین پارک برفی جهان در مساحتی به وسعت ۳۰۰ هزار متر مربع نیز در این مجموعه قرار دارد.

پیست اسکی دبی

پیست اسکی دبی

۵ دور با ارتفاع و شیب متفاوت که ۴۰۰ متر طول طولانی ترین دور است و شرکت کنندگان می توانند سقوطی ۶۰۰ متری را در آن تجربه نمایند. وجود یک مدرسه آموزش اسکی در پیست اسکی دبی برای افراد مبتدی یکی از مزایای این پیست است. اجاره دادن  وسایل مورد نیاز برای اسکی و اسنوبورد ، نگرانی حمل و نقل وسایل را برای گردشگران برطرف نموده است. یکی از ویژگی های جالب در این پیست بزرگ ، وجود تله کابین ۴ گانه و یدک کش ها برای منتقل کردن اسکی بازان با بالای پیست می باشد.

رستورانی به نام St. Moritz با سرو انواع غذا های خوشمزه بین المللی و رستوران Avalanche با سرو نوشیدنی ها ، سوپ و ساندویچ در اختیار گردشگران هستند. شما حتی می توانید تنها برای تماشا به این مکان زیبا و پر از هیجان بروید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی