قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

متروی مسکو

متروی مسکو (Moscow Metro)

متروی مسکو بیشتر شبیه به یک گالری هنری است تا یک سیستم حمل‌ونقل! این مترو با داشتن ایستگاه‌های متفاوت از لحاظ ساختار بصری و معماری علاوه بر مسافران روزانه، بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جذب می‌کند. در طراحی ایستگاه‌های مترو از نقش‌های برجسته، حاشیه‌های زینتی ، سنگ‌های مرمر، مجسمه‌های برنز ، شیشه‌های رنگی و موزاییک‌های بی‌شماری استفاده شده است که تمی از مد روم شرقی را در خود جای داده است.

متروی زیرزمینی مسکو در سال ۱۹۳۵ با ۱۳ ایستگاه در طول ۱۱ کیلومتر ساخته شد که اولین سیستم راه زیرزمینی اتحاد جماهیر شوروی به حساب می‌آمد. در سال ۲۰۱۶ این مترو به ۲۰۰ ایستگاه مجهز و خط ریلی آن به طول ۳۳۳ کیلومتر رسید و لقب پنجمین خط متروی بلند جهان را از آن خود کرد، جالب است بدانید ۷ ایستگاه این مترو در طول جنگ جهانی ساخته شد!

به گزارش گروه حمل‌و‌نقل مسکو، این مترو با دقت ۹۹ درصدی، رکورددار ورود و خروج به‌موقع قطار‌ها در زمان‌های معین است و فاصله انتظار قطار در ساعت شلوغی به ۹۰ ثانیه می‌رسد. این مترو همچنین با عمق حداکثری ۷۴ متر در ایستگاه پابدی پارک (Park Pobedy) یکی از عمیق‌ترین مترو‌ها در جهان به حساب می‌آید.

مترو مسکو - روسیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی