قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

استعمال دخانیات

سنگاپور

استعمال دخانیات در برخی از مناطق خاص سنگاپور ممنوع است. در حال حاضر، استعمال دخانیات در تمامی اماکن بسته‌ی سنگاپور ممنوع است. این قانون در سال ۲۰۰۹ بازنویسی شد و بدین ترتیب، استعمال دخانیات در اماکن بسته که دارای تهویه‌ی مطبوع مانند مراکز خرید، ادارات و فروشگاه‌ها هستند، بلامانع است.

مناطق عمومی دیگر مانند پارک‌های ویژه‌ی ورزش، زمین‌های ورزش و بازی نیز شامل این قانون می‌شوند. این قانون در سال ۲۰۱۳ بار دیگر بازنویسی شده و اماکنی مانند سالن‌های چند منظوره، پل‌های هوایی سرپوشیده، محوطه‌ی بیرونی بیمارستان‌ها و محدوده‌ی متری ایستگاه‌های اتوبوس نیز شامل آن شدند. همچنین استعمال دخانیات در مناطق مسکونی عادی نیز بلامانع است.

لایحه‌ی عدم استعمال دخانیات در مناطق عمومی، به منظور حفظ سلامت عمومی افراد جامعه و نیز تمیز نگاه داشتن محیط زیست در سنگاپور به تصویت رسیده است. خوشبختانه طبق این قانون، نشانه‌ها و علامت‌هایی در سطح شهر سنگاپور نصب شده است تا گردشگران از مناطقی که نباید در آن به استعمال دخانیت پردازند، آگاه شوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی