قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

فرانسه یکی از سه کشوری است که در هر دو دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس دارای ساحل می‌باشد (دو کشور دیگر عبارت‌اند از اسپانیا و مراکش) و به دلیل شکل نقشهٔ جغرافیایی این کشور، در زبان فرانسوی به آن لقب «شش‌ضلعی» داده‌اند. تور پاریس و تور فرانسه از مهم‌ترین تور‌های آژانس‌های گردشگری معتبر سراسر دنیا است.از قله‌های یخ‌زده و برفی کوه‌های آلپ گرفته تا درختان سرسبز گرمسیری، تنوع اقلیمی بی‌نظیری را به این کشور داده است. قسمت‌های شمالی و شمال‌شرقی فرانسه دارای آب‌ و هوای معتدل، قسمت‌های جنوبی آب‌ و هوای مدیترانه‌ای و قسمت‌های غربی فرانسه دارای اقلیم اقیانوسی است که میزان بارش بالایی دارد.


خیابان رِن | Rue de Rennes

خیابان بزرگ و طویلی در منطقه ۶! بین ایستگاه‌های مون پارناس (Montparnasse) در یک سر و سن ژرمن دپره (Saint-Germain des-Prés) در انتهای دیگر، می‌توانید حتی در ایستگاه‌های سن پلَسید (Saint Placide)، رِن و یا سن سولْپیس نیز پیاده شوید! این خیابان مملو از لباس، کفش و لوازم تزئینی است. اگر از پیاده‌روی بین بوتیک‌ها خسته شده‌اید، اطلاع داشته باشید که فاصله چندانی تا باغ لوگزامبورگ ندارید!

مراکز خرید پاریس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی