قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

اونیدا داز آلیادوس (Avenida dos Aliados)

اونیدا داز آلیادوس را می‌توان اتاق پذیرایی پورتو به حساب آورد که درست در قلب این شهر قرار دارد. تالار شهر در سمت بالای این منطقه واقع شده است. اغلب مردم قرارهایشان را در این بلوار می‌گذارند. همچنین بلوار یاد شده محلی است که بیشتر کنسرت‌ها، جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی در آن برگزار می‌شود. زمانی که تیم فوتبال این شهر یعنی پورتو به پیروزی دست می‌یابد، مردم محلی در این ناحیه تجمع می‌کنند و به جشن و سرور می‌پردازند. به علاوه تعداد زیادی از اداره‌های پورتو در این بلوار قرار دارند. ساختمان‌های زیبایی که در اطراف خیابان ردیف شده‌اند، جو ویژه‌ای به آن بخشیده‌اند.

مناسب برای: عاشقان معماری و هنر، تجربه‌ای مانند یک محلی، مشتاقان تاریخی

نکته‌ها:

  • به هیچ وجه فرصت عکاسی در این خیابان و کنار مجسمه‌ی پدروی چهارم را که روی یک اسب نشسته است از دست ندهید. این مجسمه برای مردم پورتو، نماد شجاعت و محبت محسوب می‌شود.
  • کافه‌های زیادی در طول بلوار وجود دارد، یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید، نشستن روی یکی از میزها و نوشیدن چای یا قهوه هنگام تماشای اطراف است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی