قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

موراکو مال (Morocco Mall)

موراکو مال کازابلانکا

موراکو مال کازابلانکا

مرکز خرید موراکو مال با مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع دومین مرکز خرید بزرگ در آفریقا است. این مرکز خرید در سال ۲۰۱۱ در کازابلانکا بنا شد. این مرکز خرید ۳ طبقه دارای معماری فوق‌العاده زیبایی است. از ویژگی‌های بارز این مجموعه، وجود آکواریومی به گنجایش ۱ میلیون لیتر آب، با بیش از ۴۰ گونه مختلف ماهی است. این آکواریوم آکوادریم (Aquadream) نام دارد. همچنین یکی از بزرگ‌ترین فواره‌های موزیکال جهان در این مال قرار دارد.

بیش از ۳۵۰ واحد تجاری با کاربری‌های متفاوت در موراکو مال وجود دارد. می‌توانید تمام وسایل مورد نیاز خود از جمله پوشاک را با برندهای معروف مانند اچ اند ام (H&M)، زارا، گوچی و لویی ویتون، از این مکان تهیه کنید. همچنین سینما، رستوران‌ها، کافه‌ها و فودکورت با نمایی رو به اقیانوس در این مکان پذیرای شما هستند. علاوه بر کی. اف. سی (KFC) و مک‌دونالد (Mcdonald) رستوران‌هایی با منوهای غذاهای محلی نیز وجود دارند. از دیگر امکانات مرکز خرید موراکو مال  پارکینگ با گنجایش بیش از ۵۰۰۰ اتومبیل است.

ساعت کار: یکشنبه تا پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۹ شب، جمعه و شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی