قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

اگر قصد سفر به کشوری زیبا و تاریخی در دل اروپا داشته باشید، ما به شما کشور صربستان را پیشنهاد میکنیم.

اگر قصد سفر به کشوری زیبا و تاریخی در دل اروپا داشته باشید، ما به شما کشور صربستان را پیشنهاد میکنیم.

این بار در مطلبی دیگر از مطالب معرفی جاذبه های گردشگری صربستان به سراغ معرفی دو رود زیبا و مهم در کشور صربستان می رویم. بسیاری از کشورهای توریستی تفرجگاه های مهم گردشگری خود را در کنار رودها ایجاد کرده اند چرا که انسان از دیرباز یاد گرفته است بهترین راه برای فرار از روزمرگی پناه بردن به دل طبیعت و لذت بردن از آب می باشد. وجود آب آرامش خاصی به گردشگران در هر سنی می بخشد و کشورهای اروپایی پتانسیل خوبی در زمینه گردشگری ساحل، دریا و آفتاب یا 3S دارند.

صربستان را نقطه اتصال مرکز، شرق و جنوب اروپا می دانند. کشوری که در شبه ‌جزیره بالکان و در جلگه پانونین قرار دارد. وجود رودخانه های بسیاری که از کوه های مهم اروپا سرچشمه می گیرند ، باعث خلق طبیعت بکر و زیبا در کشورهای اروپایی شده است. کشور صربستان نیز از این قاعده مستثنی نیست به طوری که حدود 27 درصد سرزمین صربستان پوشیده از جنگل می باشد و از نظر توپوگرافی جز مناطق کوهستانی به شمار می رود.

 رودخانه درینا صربستان

رودخانه و منطقه گردشگری زیبا Drina که توسط کوه هایی در مرز صربستان و بوسنی احاطه شده است یکی دیگر از پیشنهادات فاینداتور در تور صربستان می باشد. رود درینا در حقیقت مرزی طبیعی میان غرب و شرق امپراتوری رم بوده است که "کاتولیک" ها را از "ارتودوکس" جدا می کرده است و سرانجام بعد از طی مسافت 346 کیلومتر به رود ساوا می ریزد.

یکی از خانه های گردشگری این رود خانه کوچک و تا حدودی معلق است که در وسط رودخانه ساخته شده است. گفته می شود این خانه در سال 1986 ساخته شده است و هنوز هم پا برجاست.

تور ارمنستان به دلیل نزدیکی و هم مرزی با کشور ایران ازجمله تورهای محبوب گردشگران ایرانی می‌باشد. قیمت تور ارمنستان به دو شکل زمینی و هوایی انجام می‌شود و تور زمینی ارمنستان نیز به دلیل عبور از جاده‌های بسیار سرسبز و خوش‌منظره مورد توجه می‌باشد. قیمت تور ارمنستان در لیست زیر می‌توانید آژانس‌های ارائه‌ دهنده تور ارمنستان را مشاهده نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی