قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

اگر قصد سفر به کشوری زیبا و تاریخی در دل اروپا داشته باشید، ما به شما کشور صربستان را پیشنهاد میکنیم.

رودخانه بسوت در صربستان

رودخانه بسوت (Bosut river) یکی از رودهای مهم اروپا می باشد که بخش مهمی از آن در کشور کرواسی و صربستان قرار دارد. طول رودخانه بسوت 186 کیلومتر می باشد که از حوزه آبریز دریای سیاه سرچشمه می گیرد. یکی از مهم ترین ویژگی های رودخانه بسوت جریان آرام و مدام آب می باشد به همین دلیل جریان باد های غالب منطقه باعث می شود آب به جهت عقب حرکت کند و این موضوع یکی از جالب ترین نکات در خصوص رودخانه بسوت برای گردشگران و مردم محل می باشد.
از دیگر نکات جالب رودخانه بسوت این می باشد که از انواع ماهی در این رودخانه خبری نیست به همین علت مردم محلی لقب "رودخانه بدون ماهی" را به آن اختصاص داده اند.

رودخانه یرز یا هِرِس صربستان

رودخانه یرز (Jerez river) در کشور صربستان جریان دارد و سرچشمه آن از کوهستان معروف صربستان به نام کوه (CER) می باشد که منطقه زیبایی برای علاقه مندان به طبیعت گردی در تور صربستان می باشد. این رودخانه به طول 56 متر دارد و از رود مهم ساوا sava سرچشمه می گیرد. معمولا تور گشت محلی از منطقه Jerez به Ganaderia برگزارمی شود که می توانید در گشت و گذار شهری از جاذبه های تاریخی و طبیعی آن دیدن نمائید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی