قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

برج خلیفه بلندترین برج جهان و به نوعی یکی از شگفتی های مهندسی، با ارتفاع ۸۳۰ متر ، به عنوان بزرگترین آسمان خراش جهان می باشد. در پایین این برج در خط ساحلی، کارناوال های موسیقی دیده می شود.

برج خلیفه دبی
از هر زاویه که به برج خلیفه بنگرید، یک نمای خاص و متمایز از این برج را خواهید دید. مهتاب در آسمان، در بلندای برج خلیفه دست یافتنی تر است.

برج خلیفه

هزینه کرد شما به عنوان یک گردشگر در برج خلیفه دبی از سایر برج ها مانند؛ ویلیس در شیکاکو، برج های دوقلو پترونانس و... ارزان تر است. در کنار برج، پارک بسیار بزرگی (۱۱ هکتار) وجود دارد. سازندگان این پارک از طرح گل‌صحرایی "Hymenocallis" استفاده کرده اند. نکته بسیار جالب این است که برای آبیاری پارک از آب مصرفی در برج استفاده می شود.

روسیه پهناورترین کشور جهان است که در شمال اوراسیا قرار دارد. تور روسیه را در برنامه تفریحی خود بگنجانید. اگر قصد سفر به روسیه را دارید میتوانید تور روسیه را در سایت فاینداتور مشاهده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی