قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

از اردیبهشت تا آبان ماه بین ماه می تا اکتبر بهترین زمان برای تفریحات ساحلی در ترکیه است. تور تابستان ترکیه بیشترین محبوبیت را در بین گردشگرانی دارد که به شنا، ورزش های آبی و تفریحات ساحلی علاقه مندند. در این بخش به معرفی بهشت گردشگران در سواحل ترکیه را میپردازیم. 

شهر ساحلی زیبای بلک در آنتالیا Belek Antalya با هوایی محشر و شن هایی تمیز، تابستانی رویایی برای خانواده ها را در تعطیلات هدیه می دهد.

آنتالیا
شهر ساحلی بلک، منطقه ای خوش آب و هوا در 36 کیلومتر غرب آنتالیاست که گردشگران تور آنتالیا و علاقه مندان تفریحات آبی را مجذوب خود می کند. جت اسکی، غواصی، شنا، حمام آفتاب و انواع تفریحات در این منطقه فراهم شده است.
ساحل ماسه ای بلک و جنگل های کاج طبیعی در منطقه، بلک را به یکی از پر جاذبه ترین مکان های ترکیه تبدیل کرده. آبشار زیبای کورسونا و بیش از 100 گونه پرنده که در نزدیک آبشار زندگی می کنند به فاصله کمی از ساحل قرار دارد و علاقه مندان به آثار تاریخی نیز می توانند از دو شهر باستانی پرگه و آسپندوس در نزدیکی بلک آنتالیا دیدن کنند.

نتیجه تصویری برای بلک انتالیا

شهر 10 هزار نفری بلک با مردمی مهمان نواز در فاصله 20 کیلومتری پارک ملی کورشونلو قرار دارد که از دیگر مناطق دیدنی ترکیه و آنتالیاست که بهترین مکان تفریحی برای خانواده هاست.
پوشش گیاهی منطقه با 574 گونه متنوع که 29 گونه خاص تنها در بلک دیده می شود و انواع گیاهان گوناگون دیگر بر زیبایی بلک افزوده است. وجود درختان کاج بی شمار و پرندگان نادر جلوه خاصی به این منطقه زیبا در نزدیکی آنتالیا داده است.

تنها جزیره مرجانی دنیا ، کیش ، که در ابهای خلیج فارس واقع شده است از توریستی ترین مناطق تفریحی ایران بحساب می آید. تور کیش را از دست ندهید. اگر قصد سفر به جزایر زیبای جنوب کشور را دارید میتوانید تور کیش را در سایت فاینداتور مشاهده کنید.

  • ۹۶/۰۶/۲۴
  • eni mehr

آنتالیا

بلک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی