قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

تاریخ در گذر از چین

تاریخ تمدن در چین داستانی به بلندای کل تاریخ باستان دارد. شاید به جرأت بتوان گفت چین از شش هزار سال پیش تاکنون دارای تاریخ سیاسی مکتوب می باشد که خود به ‌تنهایی نشان‌دهنده عقبه تاریخی این کشور است.

به پرجمعیت ترین کشور جهان، چین سفر کنید +عکس

نظام سیاسی و حکمرانی موروثی تا چند سال قبل در چین وجود داشت. اما بعد از پیدایش بلوک شرق و غرب و جنگ‌های جهانی و تغییرات زیربنایی در کشورهای مختلف، چین نیز از این ماجرا مستثنا نماند و به‌سوی نظامی دموکراتی و کمونیستی پیش رفت.

نتیجه تصویری برای چین

 باگذشت چند دهه در اوضاع اقتصادی و رفاهی ملت چین تحولی صورت نگرفت تا اینکه در چند دهه اخیر با شروع شدن اصلاحات اساسی، در نظام مالی و اقتصادی چین، تحول و جهش بزرگی صورت گرفت که به موجب آن امروزه چین جزو اقتصادها و قدرت‌های بزرگ جهان قرار گرفته است.

نتیجه تصویری برای کشور چین

همسایگان مختلف، جاذبه های دیدنی چین، تعدد فرهنگ و اقوام در چین، لذت خرید ارزان‌قیمت، طعم غذاها و خوراکی‌های جدید و دل‌چسب، هیجان شرکت در جشنواره‌ های سرگرم‌کننده ، طبیعت بکر و چشم‌نواز و عجایب گوناگون از یک سو و از سوی دیگر قدرت اقتصادی چین باعث شده است که امروزه هر فرد گردشگر در هر نقطه جهان آرزو داشته باشد حداقل یکبار به چین سفرکند.

تنها جزیره مرجانی دنیا ، کیش ، که در ابهای خلیج فارس واقع شده است از توریستی ترین مناطق تفریحی ایران بحساب می آید. تور کیش را از دست ندهید. اگر قصد سفر به جزایر زیبای جنوب کشور را دارید میتوانید تور کیش را در سایت فاینداتور مشاهده کنید.

  • ۹۶/۰۶/۲۸
  • eni mehr

تور چین

چین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی