قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

گردشگری در بروکسل

بروکسل، پایتخت بلژیک، جایگاه اصلی خانواده سلطنتی بلژیک و پایتخت اتحادیه اروپا؛ شهری است که با همه‌ی اعتبار آن به طور قابل ملاحظه‌ای کوچک، آسان‌گیر و خوش دسترس است. در اینجا، احساس زندگیِ بلژیکی و فرهنگ فوق‌العاده‌ی رستوران‌ و کافه‌اش را دریافت خواهید کرد.

 

اگر چه بروکسل ممکن است جاذبه‌های درخشان دیگر شهرهای بلژیک را نداشته باشد، اما پایتخت، با مجموعه‌ای از موزه‌های در سطح جهان و گالری‌های هنری، همچنین مناظر متفاوتی مانند اِتومیِم (Atomium) و برخی از بقایای فوق‌العاده از معماری‌های قدیمی، قادر است تا گردشگران را برای چندین روز مشغول کند. هنگامی که در شکوه و جلال گوتیک و باروک غرق شده‌اید، فراموش نکنید که شکلات معروف بروکسل را تجربه کنید.

 

 

 محلِ بزرگ (Grote Markt)

درست در قلب شهر قدیمی بروکسل، میدان اصلی شهر (شناخته شده به عنوان محل بزرگ) قرار گرفته که یکی از بهترین مکان‌های حفاظت شده در اروپا است. بیشتر سرشت زیبای این میدان از معماری منحصر به فرد خیلدِهاوزِنِ زیبا (Gildehuizen) با شیروانی‌های باشکوه، ستون‌های چهارگوش، نرده‌ها، کارخانه سنگ بری‌های منحنی قطور و دکوراسیون غنی طلایی گرفته شده است. بیشتر آن‌ها بین سال‌های 1696 و 1700 در سبک باروک اما با برخی از تأثیرات فلمنگی (Flemish) ساخته شده‌اند. مشخص‌ترین ساختمان این میدان هتل دِ فیله (Hôtel de Ville) (تالار شهر) است که در سال 1402 با هدف پیشی گرفتن از اِستادهاوس (Stadhuis) در شهر رقیب (بروژ) ساخته شد. در داخل، چند اتاق باشکوه وجود دارد. از چشمگیرترین آن‌ها، ماکسیمیلیان چمبرهانگ (Maximilian Chamberhung) با پرده‌های نقش دار بروکسلی، اتاق بزرگ شورا با سقفی فوق‌العاده توسط ویکتور جانسنز (Victor Janssens) است.

دیدنی های بلژیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی