قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

ریختن زباله روی زمین

سنگاپور

سنگاپور به لحاظ تمیز بودن، یکی از کشورهای معروف جهان است. در این کشور کمپین‌های تبلیغاتی فعالی برای تمیز نگه داشتن شهر و نیز عدم ریختن زباله روی زمین وجود دارد. مجرمانی که برای اولین بار، زباله‌هایی مانند ته سیگار و بسته‌بندی‌های کوچک شکلات را روی زمین بریزند، به مبلغ ۳۰۰ دلار جریمه خواهند شد. افرادی که زباله‌های بزرگ‌تر مانند قوطی و بطری نوشابه در سنگاپور روی زمین بیندازند، جرم سنگین‌تری را مرتکب شده و بایستی در دادگاه به عنوان متهم حاضر شوند.

معمولا، در اکثر اوقات افراد خاطی محکوم به تمیز کردن منطقه‌ای خاص می‌شوند و بایستی جلیقه‌ای سبز رنگ به عنوان پاکبان شهر بر تن کنند. این قانون بدین منظور وضع شده تا شهروندان و گردشگران بدانند، تمیز نگهداشتن شهر تا چه حد کار سختی است و اینکه بدانند عمل روی زمین انداختن زباله، تا چه حد کار زشت و ناپسندی است. همچنین اینگونه محکومیت‌ها عمدا به منظور شرمسار کردن افراد خاطی انجام می‌شود تا آنان متوجه این موضوع باشند که نباید مجددا مرتکب این خطا شوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی