قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

چین در یک نگاه

چین یکی از مقصدهای گردشگری محبوب در تمام دنیا است و همه‌ی ما  دوست داریم سرزمین افسانه‌ای و شگفت‌انگیز چین را حتی برای یک بار از نزدیک ببینیم. مطمئنا یک سفر کوتاه به چین برای لذت بردن از همه‌ی زیبایی‌های طبیعی آن و غرق شدن در فرهنگ منحصربه‌فرد آن کافی نیست. در ادامه با نکاتی درباره‌ی برنامه‌ریزی برای سفر به چین، پرجمعیت‌ترین کشور دنیا، آشنا می‌شویم.

کشور پهناور چین با ۱۴ کشور دیگر مرز زمینی و با ۵ کشور مرز ساحلی دارد. این کشور که با نام رسمی جمهوری خلق چین شناخته می‌شود، در شرق آسیا واقع شده و دومین کشور بزرگ دنیا از نظر وسعت خشکی و پرجمعیت‌ترین کشور دنیا است. برای بسیاری از مردم سراسر دنیا، چین کشوری آشنا به نظر می‌رسد نه به این خاطر که هر لحظه خبری از این کشور به گوش می‌رسد بلکه به این دلیل که چینی‌های زیادی در سراسر دنیا به عنوان مهاجر زندگی می‌کنند و فرهنگ و سنت‌های خود را به سراسر دنیا برده‌اند. به همین دلیل، چین سرزمینی ناشناخته به نظر نمی‌رسد تا زمانی که واقعا بخواهید آن را از نزدیک ببینید و فرهنگ آن را از نزدیک لمس کنید. همین جاست که متوجه می‌شوید چیز زیادی درباره‌ی این کشور پهناور نمی‌دانید.

چین

این سرزمین بزرگ و دیدنی ترکیبی از سنت و مدرنیته، زندگی شهری و روستایی است و همین تنوع بی‌نظیر است که آن را به سرزمینی افسانه‌ای و محبوب برای گردشگران تبدیل کرده است.

از آسمان‌خراش‌های بلند و مجلل گرفته تا معابد قدیمی، از دیوار بزرگ چین تا ارتش تراکوتا، از رقص اژدها تا کونگ فو، چین جاذبه‌های متنوعی برای همه‌ی سلیقه‌ها دارد. به همه‌ی اینها، چشم‌اندازهای نفس‌گیر و بی‌نظیر طبیعی را هم اضافه کنید.

اگر چین را در برنامه‌ی سفر خود قرار داده‌اید، با کمک این نکات می‌توانید سفری بی‌دغدغه‌تر داشته باشید و با خاطراتی خوش از سرزمین افسانه‌ای چین برگردید.

چین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی