قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

قیمت تور ارزان مالزی | لحظه آخری

قیمت هتل و تور ارزان و لحظه آخری و فوری مالزی 96 - از زمستان، بهار، پاییز، تابستان

  • ۰
  • ۰

محله گوتیک بارسلون

 باری گوتیک (محله گوتیک) | (Barri Gòtic (Gothic Quarter

به مدت دو هزار سال محله گوتیک مرکز معنوی و دنیوی شهر بوده است. بناهای مقدس روم باستان هنوز هم در این منطقه رؤیت می‌شوند اما قرون وسطی به بهترین نحو در بناها تاریخی این محله به نمایش گذاشته می‌شود. یک شاهکار معماری گوتیک، کلیسا جامع قرون وسطایی مونته تابور (Monte Tabor) در بلندترین نقطه در مرکز شهر است. این مکان جایی است که کریستف کلمب بعد از اولین سفرش به دنیای جدید توسط پادشاهان کاتولیک مورد استقبال قرار گرفت و از قرون چهارده و پانزده میلادی تبدیل به مقر حکومتیان شهر شد.

در این محله بی‌هدف پرسه بزنید تا جادوی این دنیای بی رفت‌وآمد قرون وسطایی را کشف کنید، یک هزارتوی لذت‌بخش از خیابان‌های سنگفرش باریک و کوچه‌های تاریک پر احساس. میدان‌های ساکت و تماشایی را کشف کنید که با صدای مردمی که گپ می‌زنند و می‌خندند و یا صدای نوازندگان گیتار اسپانیایی جان گرفته‌اند. کودکان اغلب در گوشه‌های کم رفت‌وآمد این محله فوتبال بازی می‌کنند و کافه‌های کوچک بسیاری با تراس‌های پیاده‌رو در حیاط‌های عجیب آنجا پیدا می‌شوند. با بوتیک‌های کوچک، رستوران‌ها و موزه‌ها، محله گوتیک مکان جذابی برای توریست‌هاست. حتماً از موزه پیکاسو و میدان پادشاه (Plaça del Rei)  که گاهی در آن کنسرت‌های فضای باز برگزار می‌شود هم دیدن کنید.

باری گوتیک بارسلونا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی